reklama

Neskutočná ,,ochota" na Slovensku

Už pár týždňov sa usilujem kúpiť si nové sandále. Také, aké sú teraz moderné. Takmer s rovnou podrážkou, tenkými remienkami okolo členku, so zapínaním na zips vzadu a  s malými ,,cvočkami". Prešla som už skoro všetky obchodné centrá a obchody a stále nie a nie nájsť tie pravé. Až jedného dňa...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

Vybrala som sa so sesternicou do jedného obchodného centra s nádejou, že si ich konečne kúpim. Prechádzali sme jednotlivé butiky, až ma to postupne začalo otravovať. Keď som si už myslela, že z toho opäť nič nebude, konečne som našla tie pravé. S veľkým nadšením som začala hľadať moje číslo. Samozrejme, ako to už býva zvykom, nemali ho. Našla som len posledné tri páry čísla 39 a jedny 36. Vyskúšala som teda 39, ktoré mi boli dosť veľké, ako sa som aj očakávala. ,,Tak nič, dnes opäť nemám šťastný deň, "pomyslela som si.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Už sme boli na odchode, keď náhle sesternica zbadala, že vo výklade majú presne tie vyvolené sandále, ktoré som skúšala. A tak som išla za predavačkou, ktorej som sa opýtala, aká veľkosť je vo výklade, a že by som potrebovala 38. Po chvíľke sa z obhliadky výkladu vrátila s pomerne hlúpou odpoveďou: ,,Sú tam presne 38, ale bohužiaľ vám ich nemôžem dať, pretože sú tam špeciálne upevnené." Vďačne som na ňu pozrela a povedala : ,,Tak super, ďakujem za ochotu ! "

Potom sme butik opustili a ešte raz som sa zahľadela pozornejšie do výkladu, kde som zbadala, že to ,,upevnenie" spočívalo v tom, že jedna sandála bola opretá o druhú...

Ivana Pitoňáková

Ivana Pitoňáková

Bloger 
  • Počet článkov:  10
  •  | 
  • Páči sa:  0x

študentka gymnázia Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu