reklama

Nestrácajte vieru

Presne k tomuto nabáda kniha amerického autora Mitcha Alboma.Hneď, ako som ju chytila do rúk, zaujala ma svojim nevšedným obalom. Vzbudzuje dojem, že je starý a ošúchaný, na dvoch miestach zopnutý gumičkami. No čo sa skrýva vo vnútri knihy?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Pred tým, ako som ju otvorila mi bolo povedané, že je to niečo na štýl Chatrče od W. P. Younga. Keďže sa mi Chatrč veľmi páčila, hneď som sa potešila a od knihy Nestrácajte nádej som očakávala naozaj veľa. Ťažko povedať či skutočne naplnila moje očakávania, ale určite mi pomohla nájsť odpovede na niektoré moje otázky.

Mitch Albom v nej opisuje život dvoch mužov, ktorí sú úplne rozdielni, žijú odlišné životy, no nakoniec napriek všetkému nájdu niečo, čo ich spája. A to je viera. Viera v Boha, ktorá im pomáha prekonávať každodenné ťažkosti, ale aj radí pri dôležitých rozhodnutiach. Táto kniha poukazuje na to, že všetky náboženstvá sú rovnocenné, nemali by sme jedno pred druhým uprednostňovať, ale rešpektovať ich také, aké sú. Tiež nabáda k tomu, aby sme si uvedomili, čo je v živote dôležité, a čo máme robiť, aby sme ho nepremárnili.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Odporúčam vám, aby ste si knihu Nestrácajte vieru určite prečítali, pretože vám pomôže nájsť odpovede na často kladené otázky týkajúce sa viery. Možno vám ukáže aj spôsob, ako môžete žiť svoj život plnohodnotnejšie.

Obrázok blogu
Ivana Pitoňáková

Ivana Pitoňáková

Bloger 
  • Počet článkov:  10
  •  | 
  • Páči sa:  0x

študentka gymnázia Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu